4-6 órás adminisztratív távmunkát keresek
Lehetőség szerint otthonról végezhető adminisztratív munkát keresek az alábbi munkakörökben: adminisztrátor, személyi asszisztens, adatrögzítő, hirdetés kezelés és feltöltés, biztosítási állománykezelés, hanganyag gépelés, szövegszerkesztés, szövegírás, online chat ügyfélszolgálat Végzettségeim: érettségi gyors- és gépíró szakiskola haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Google Drive, Facebook, Photoshop, Brokka ügyviteli rendszer ,Gmail) alapfokú angol Biztosítási gyakorlattal rendelkezem, a Nationale Nederlanden-nél dolgoztam titkárnőként. 3 év távmunkában végzett gyakorlattal rendelkezem, mint személyi asszisztens. Jó csapatjátékos, agilis, tanulékony, megbízható munkatárs vagyok! Kérésre önéletrajzot küldök!
Érd, Pest
tegnap 18:29