Lehetőség szerint otthonról végezhető adminisztratív munkát keresek az alábbi munkakörökben: adminisztrátor, személyi asszisztens, adatrögzítő, hirdetés kezelés és feltöltés, hanganyag gépelés, szövegszerkesztés, szövegírás
Végzettségeim: érettségi gyors- és gépíró szakiskola haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Google Drive, Facebook, Photoshop, Brokka ügyviteli rendszer ,G-mail) alapfokú angol
Biztosítási gyakorlattal rendelkezem, a Nationale Nederlanden-nél dolgoztam titkárnőként.
4 év távmunkában végzett gyakorlattal rendelkezem, mint személyi asszisztens. Jó csapatjátékos, agilis, tanulékony, megbízható munkatárs vagyok!
Startapro_5517122
Szabálytalan hirdetés?
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!