Adminisztrációs asszisztens
Feladás dátuma: 2024.10.11 11:29
Tulajdonságok
Pozíció
Baranya
Munkavégzés helye
III. em. 18.
Foglalkoztatás módja
határozott idejű
Munkaidő
teljes munkaidős állás
Fizetési szint
kiemelkedő
Leírás
Fő feladatai:
Dokumentumfeldolgozás: Különféle dokumentumok írása, szerkesztése és iktatása, beleértve a jelentéseket, az értekezlet jegyzőkönyveit és a feljegyzéseket.
Naptárkezelés: Megbeszélések, tréningek és egyéb események megszervezése és koordinálása, valamint a csapat naptárának és ütemezésének kezelése.
Ügyfélkommunikáció: válaszoljon hívásokra, válaszoljon e-mailekre, és kezelje az ügyfelektől és beszállítóktól érkező kérdéseket és kéréseket.
Irodavezetés: Karbantartja az irodai környezetet, kezeli az irodai kellékkészletet, és biztosítja a berendezések és létesítmények normál működését.
Adatkezelés: adatbázis-információk bevitele és frissítése, jelentések készítése és adatelemzés.
Támogató csapat: Segíti a többi részleget a napi munkájuk során, adminisztratív támogatást nyújt, valamint biztosítja a különböző feladatok zökkenőmentes elvégzését.
Munkakör követelményei:
Végzettség: Főiskolai vagy magasabb végzettség, adminisztrációs vagy kapcsolódó szak előnyben.
Tapasztalat: Releváns munkatapasztalattal rendelkező pályázók előnyt jelentenek.
Készségek: Irodai szoftverekben (pl. Microsoft Office) jártas, jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
Szervezési készségek: Kiváló időgazdálkodási és szervezési készség, több feladat egyidejű kezelésére is képes.
Szakmai tulajdonságok: magas szintű felelősségtudat és csapatmunka. Startapro_1726824437
Szabálytalan hirdetés?
Dokumentumfeldolgozás: Különféle dokumentumok írása, szerkesztése és iktatása, beleértve a jelentéseket, az értekezlet jegyzőkönyveit és a feljegyzéseket.
Naptárkezelés: Megbeszélések, tréningek és egyéb események megszervezése és koordinálása, valamint a csapat naptárának és ütemezésének kezelése.
Ügyfélkommunikáció: válaszoljon hívásokra, válaszoljon e-mailekre, és kezelje az ügyfelektől és beszállítóktól érkező kérdéseket és kéréseket.
Irodavezetés: Karbantartja az irodai környezetet, kezeli az irodai kellékkészletet, és biztosítja a berendezések és létesítmények normál működését.
Adatkezelés: adatbázis-információk bevitele és frissítése, jelentések készítése és adatelemzés.
Támogató csapat: Segíti a többi részleget a napi munkájuk során, adminisztratív támogatást nyújt, valamint biztosítja a különböző feladatok zökkenőmentes elvégzését.
Munkakör követelményei:
Végzettség: Főiskolai vagy magasabb végzettség, adminisztrációs vagy kapcsolódó szak előnyben.
Tapasztalat: Releváns munkatapasztalattal rendelkező pályázók előnyt jelentenek.
Készségek: Irodai szoftverekben (pl. Microsoft Office) jártas, jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
Szervezési készségek: Kiváló időgazdálkodási és szervezési készség, több feladat egyidejű kezelésére is képes.
Szakmai tulajdonságok: magas szintű felelősségtudat és csapatmunka. Startapro_1726824437
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!