Keresés mentése Hirdetésfeladás
Szeretnél böngésző értesítéseket kapni a következő esetekben?

Adminisztrációs asszisztens

Fő feladatai: Dokumentumfeldolgozás: Különféle dokumentumok írása, szerkesztése és iktatása, beleértve a jelentéseket, az értekezlet jegyzőkönyveit és a feljegyzéseket. Naptárkezelés: Megbeszélések, tréningek és egyéb események megszervezése és koordinálása, valamint a csapat naptárának és ütemezésének kezelése. Ügyfélkommunikáció: válaszoljon hívásokra, válaszoljon e-mailekre, és kezelje az ügyfelektől és beszállítóktól érkező kérdéseket és kéréseket. Irodavezetés: Karbantartja az irodai környezetet, kezeli az irodai kellékkészletet, és biztosítja a berendezések és létesítmények normál működését. Adatkezelés: adatbázis-információk bevitele és frissítése, jelentések készítése és adatelemzés. Támogató csapat: Segíti a többi részleget a napi munkájuk során, adminisztratív támogatást nyújt, valamint biztosítja a különböző feladatok zökkenőmentes elvégzését. Munkakör követelményei: Végzettség: Főiskolai vagy magasabb végzettség, adminisztrációs vagy kapcsolódó szak előnyben. Tapasztalat: Releváns munkatapasztalattal rendelkező pályázók előnyt jelentenek. Készségek: Irodai szoftverekben (pl. Microsoft Office) jártas, jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség. Szervezési készségek: Kiváló időgazdálkodási és szervezési készség, több feladat egyidejű kezelésére is képes. Szakmai tulajdonságok: magas szintű felelősségtudat és csapatmunka.

Almáskeresztúr, Baranya

0