Keresés mentése Hirdetésfeladás
Szeretnél böngésző értesítéseket kapni a következő esetekben?

Gazdabolti eladó Boltvezető

Főbb feladatok: A bolt mindennapi működésének megszervezése és ellenőrzése, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a pénzkezelést is Az üzlet működésének irányítása a jogszabályoknak és vállalati előírásoknak megfelelően. Az üzlethez szükséges eszközök és anyagok beszerzése, az árukészlet biztosítása és az üzlet tisztaságának ellenőrzése A kínálat kialakítása, bevételi előrejelzések készítése, bolti marketingkommunikáció kezelése, valamint az új termékek kihelyezésének javaslata A vásárlók magas színvonalú kiszolgálása, beleértve a beérkező telefonhívások, e-mailek kezelését és vásárlói panaszok kezelését Bolti események megszervezése és levezetése, leltári folyamat irányítása, valamint a selejt termékek visszavétele és kezelése A munkakör betöltéséhez szükséges követelmények: Középfokú szakirányú végzettség Kereskedői véna, tulajdonosi szemlélet Alapvető informatikai ismeretek Kiváló szervezési és problémamegoldó készség, Ügyfélorientált gondolkodásmód Rugalmas, gyors és hatékony munkavégzés Állás betöltéséhez előnyt jelent: Agrár, iparcikk területen szerzett tapasztalat Mórahalmi lakhely B kategóriás jogosítvány Kiváló kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt Pontosság, precizitás Amit kínálunk: Versenyképes jövedelem Lendületes munkatempó Családias munkahelyi légkör Jelentkezés fényképes önéletrajzzal a e-mail címen

Mórahalom, Csongrád-Csanád

0