Keresés mentése Hirdetésfeladás
Szeretnél böngésző értesítéseket kapni a következő esetekben?

AIrodai adminisztrátor angoltudással

Követelmények: Képes legyen angolul kommunikálni, angolmagyar dokumentumokat fordítani. Alapvetően adminisztrátori szerepkör, mely tartalmazza a számlák rendezését, könyvelőhöz való eljuttatását, könyvelővel történő kapcsolattartást, banki ügyek intézését, számviteli munka is előfordulhat. Ezen felül szükséges a munkák, munkavállalók koordinálása. További követelmény a számítógépes programok (Excel, Word, PowerPoint stb.) problémamentes, önálló használata. Előnyt jelent Koreai cégnél szerzett munkatapasztalat. Munkakörülmények: Konténerirodában történő munkavégzés napi 8 órában, fél órás ebédszünettel. Munkaidő 7:30-16.00 Kötelességek: Megbízhatóság, pontosság, munkájára igényes legyen és tisztelettudó.

Rácalmás, Fejér

Irodai adminisztrátort keresünk 4-6 órás munkaviszonyba
1

Irodai adminisztrátort keresünk 4-6 órás munkaviszonyba

ADONY-i irodánka keressük új kollégánkat adminisztrátor munkakörbe Amit kínálunk: -családias hangulat -betanulási lehetőség -4-6 órás munkaviszony (rugalmas - levelezős hallgatóknak ideális) -utazás támogatás -pályakezdőket is várunk!!! Amit elvárunk: -számítógép, excel, word programok önálló használata -érettségi -megbízhatóság, pontosság -tisztelettudás -kitartás, munkaszeretet -bűntetlen előélet Előny: -angol nyelvimeret -jogosítvány NEMdohányzó személyek jelentkezését várjuk kizárólag emailben. Fényképes önéletrajzát fizetési igényének feltüntetésével a gsehungarykftkukacgmailpontcom email-címre várjuk.

Adony, Fejér

0