Irodai ügyintéző
Hús-hentesárú termékeket forgalmazó Cégünk azonnali kezdéssel új munkatárssal bővítené meglévő csapatát Főbb feladatok, munkák: Webshopon keresztül érkező rendelések feldolgozása, kiszámlázása, Telefonon beérkező hívások kezelése, Beszállítók felé történő rendelések leadása, Naprakész nyilvántartások vezetése a pénz- és számlaforgalomról, Szerződések rendszerezése, archiválása, Be- és kiléptetés, a munkaüggyel történő kapcsolattartás, Menedzsment munkájának támogatása adminisztrációs területen, Szállítói- és Vevői számlák rögzítése, előkészítése könyvelésre, A számlák formai és tartalmi elemeinek és kellékeinek ellenőrzése a hozzá tartozó teljesítési igazolások és szállítólevelek alapján, Napi kötelező nyilvántartások vezetése. Az álláshoz tartozó elvárások: Microsoft Office programok ismerete, Precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek. Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Naturasoft és UNAS programok ismerete Amit kínálunk: Hosszú távú munkalehetőség, Megbízható munkahelyi háttér, Bejelentett munkaviszony. Jelentkezés: önéletrajzzal a e-mail címen lehet, fizetési igény megjelölésével.
Szigethalom, Pest
20 január