Ügyfélszolgálati munkatárs (CALL CENTER)
Tulajdonságok
Leírás
Telekommunikációs szekció fejlesztéséhez keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS (CALL CENTER)
Tudsz és szeretsz is beszélni? Bármit eladsz, bárkinek, és még élvezed is? Türelmes vagy az ügyfelekkel, és jó probléma megoldó képességgel rendelkezel?
Ha igen, akkor Téged keresünk!
Az álláshoz tartozó elvárások:
Középfokú végzettség
Kitűnő kommunikációs készség szóban és írásban
Hajlandóság a precíz munkavégzésre
Határozott, céltudatos személyiség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Call center tapasztalat
Telekommunikációs szolgáltatóknál szerzett tapasztalat
CRM rendszer tapasztalat
Főbb feladatok, munkák:
Bejövő és kimenő hívások és e-mailek kezelése
Visszahívási kérelmek teljesítése
Telefonszámlákkal kapcsolatos kérdések kezelése
Adminisztrációs tevékenység precíz elvégzése
Tarifák és szolgáltatások értékesítése
Webshop adminisztráció
Cégprofilhoz kapcsolódó csomagtevékenységek elvégzése, adminisztrációja
Amit kínálunk:
Főállású, bejelentett munkabér
Fiatalos csapat
Dolgozói kedvezmények
Munkavégzés helye:
2360 Gyál, Kőrösi út 90.
Jelentkezés:
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével! Startapro_1726409489
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!