Ingatlanok gondozásával foglalkozunk. Általános ügyintézői feladatokra keressük részmunkaidős munkatársnőnket, hosszú távra. Feladatai: - beszerzések előkészítése: célzott internetes keresés és szűrések, döntéselőkészítés, - elemzések készítése: "mit-hol-mennyiért-milyen kondiciókkal", folyamatok dokumentálása, - közösségi média profilok és hirdetések létrehozása és gondozása, munkaerő keresés a helyszíni fizikai munkáinkhoz, - érdeklődők (írásos) tájékoztatása és szűrése.
Fizetés: heti elszámolás és fizetés.
Óradíj: 3-15 eFt per óra vagy megállapodás szerint.
Munkaidő: megegyezés szerint, ideális esetben hétköznapokon, délelött, de ez alkuképes.
Szükséges és elvárás: Saját számítógép, hibátlan írásos kommunikáció, gyakorlati tapasztalat tervezett és dokumentált munkavégzésben, gyors tanulás és a tanultak azonnali alkalmazása a gyakorlatban.
Előny: idegen nyelv ismeret.
A jelentkezés menete: - írásos jelentkezés, a részleteket ld. lejjebb, - tájékoztatás, - a képességek és ismeretek felmérése, - ajánlattétel, - megegyezés esetén azonnali munkábaállás.
A jelentkezés módja: a hirdetési felületen üzenetben - szül. év - tanulmányai - valós munkatapasztalatai (konkrétan, -tól -ig, munkaadó, munkakör) - digitális készségei részletesen, - tervezhető munkábaállás és munkarend, - kontakt: valós név, tel., mail, - bármi egyéb amit fontosnak talál leírni.
Fotókat, mellékleteket, csatolmányokat jelenleg nem kérünk. Hiányos jelentkezésekre nem tudunk munkaajánlatot tenni, azokat töröljük. Személyes adatokat nem őrzünk meg.
Startapro_1742207176
Szabálytalan hirdetés?
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!