HR Business Partner
Tulajdonságok
Pozíció
HR Business Partner
Munkavégzés helye
Pécs
Foglalkoztatás módja
határozatlan idejű
Munkaidő
teljes munkaidős állás
Fizetési szint
versenyképes
Leírás
Pécsi, multinacionális partnercégünk HR csapatának bővítéséhez keresünk tapasztalt HR Business Partner munkatársat, aki vezetői tapasztalattal rendelkezik és szenvedélyesen támogatja a toborzási folyamatokat.
Feladatok
- HR támogatás és tanácsadás biztosítása a termelési szervezet számára
- Toborzási és kiválasztási folyamatok irányítása, a kiválasztási rendszerek működtetése
- A HR vezetővel együttműködve a vállalat létszámtervezési és -gazdálkodási folyamatainak irányítása
- Riportok készítése a helyi és regionális vezetők számára
- Részvétel a HR csapat szakmai vezetésében, folyamatos visszajelzés biztosítása, a kollégák fejlesztése és
támogatása
- Külső és belső kommunikáció irányítása
- Employer branding folyamatok vezetése
- HR dokumentumok, szabályzatok és folyamatok kialakítása, folyamatos felülvizsgálata és fejlesztése
- Az új szakmai trendek és eszközök proaktív és kreatív nyomon követése, implementálása
Elvárások
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat
- 3+ év vezetői tapasztalat
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Képesség adatok elemzésére, erős prezentációs képességek
- Magabiztos, tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Excel)
- Önálló, magabiztos és konstruktív munkavégzés
- Kezdeményezőkészség és rugalmasság
Amit ajánlunk
- Modern, innovatív szervezet, ahol számít a véleményed
- Új kihívások és fejlődési lehetőségek
- Valódi multinacionális munkakörnyezet
- Csatlakozz partnerünkhöz, és alakítsd velük a jövő HR folyamatait!
Munkavégzés helye: Pécs
Tel.: 70 341 9008
Startapro_1734088721
Szabálytalan hirdetés?
Feladatok
- HR támogatás és tanácsadás biztosítása a termelési szervezet számára
- Toborzási és kiválasztási folyamatok irányítása, a kiválasztási rendszerek működtetése
- A HR vezetővel együttműködve a vállalat létszámtervezési és -gazdálkodási folyamatainak irányítása
- Riportok készítése a helyi és regionális vezetők számára
- Részvétel a HR csapat szakmai vezetésében, folyamatos visszajelzés biztosítása, a kollégák fejlesztése és
támogatása
- Külső és belső kommunikáció irányítása
- Employer branding folyamatok vezetése
- HR dokumentumok, szabályzatok és folyamatok kialakítása, folyamatos felülvizsgálata és fejlesztése
- Az új szakmai trendek és eszközök proaktív és kreatív nyomon követése, implementálása
Elvárások
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat
- 3+ év vezetői tapasztalat
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
- Képesség adatok elemzésére, erős prezentációs képességek
- Magabiztos, tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Excel)
- Önálló, magabiztos és konstruktív munkavégzés
- Kezdeményezőkészség és rugalmasság
Amit ajánlunk
- Modern, innovatív szervezet, ahol számít a véleményed
- Új kihívások és fejlődési lehetőségek
- Valódi multinacionális munkakörnyezet
- Csatlakozz partnerünkhöz, és alakítsd velük a jövő HR folyamatait!
Munkavégzés helye: Pécs
Tel.: 70 341 9008
Startapro_1734088721
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!