Keresés mentése Hirdetésfeladás
Szeretnél böngésző értesítéseket kapni a következő esetekben?

Önéletrajzod még nem készült el


Hozd létre egyszerűen és gyorsan önéletrajz szerkesztőnk segítségével!
Az adatokat egyszeri alkalommal szükséges csak megadni, ezt követően már akár egy kattintással is pályázhatsz a meghirdetett állásokra.
Önéletrajz szerkesztése Mindössze néhány percet vesz igénybe a kitöltése

Sunt interesat de aceasta
proprietate intre datele


Az üzenet elküldése előtt önéletrajzodat itt tudod szerkeszteni.

Hirdetés megosztása

Küldés

Irodavezető titkárnő

Feladás dátuma: 2024.07.30 12:13
Tulajdonságok
Pozíció
Titkárnő, Irodavezető
Munkavégzés helye
Budapest
Foglalkoztatás módja
határozatlan idejű
Munkaidő
részmunkaidős állás
Fizetési szint
átlagos
Leírás

Az Ecobit Consulting Kft azonnali kezdéssel IRODAVEZETŐ ASSZISZTENS TITKÁRNŐ munkatársat keres 6 órás részmunkaidőbe.

Az Ecobit Consulting Kft, mint software fejlesztő vállalat 1992 óta van jelen a hazai ERP piacon. Az azóta eltelt 32 év során jelentős tapasztalatot szereztünk informatikai tanácsadásban, oktatásban, egyedi szoftverfejlesztésben, kis- és közepes vállalkozások ERP rendszereinek bevezetésében. Programjainkat jelenleg is több száz vállalkozás használja Magyarországon és az Európai Unióban.

Munkavégzés helye: 1027 Budapest Kapás utca 6-12. VOC Irodaház
Munka típusa: Alkalmazotti jogviszony, általános munkarend


Elvárások
Hasonló munkakörben eltöltött 3+ év releváns tapasztalat
Kiváló időgazdálkodási és problémamegoldó készség
Pontosság, megbízhatóság, és etikus viselkedés
Pozitív, határozott személyiség
precíz, felelősségteljes munkavégzés
légy önálló, de csapatjátékos is egyben
készségszinten használd a Microsoft Office programokat (Word, Excel, PowerPoint)

Feladatok
ügyvezető munkájának támogatása, szakmai és személyi asszisztenciája
számlázás, számlák követése
bejövő számlák könyvelési rendszerbe iktatása
pénzügy és könyvelés munkájának támogatása
banki ügyintézés és kapcsolattartás
dokumentumok, táblázatok, hivatalos levelek előkészítése, szerkesztése, formázása
dokumentumkezelő rendszer használata, nyilvántartások vezetése
egyéb ügyintézési feladatok (fénymásolás, szkennelés, iratkötés, akták kezelése, archiválás)
Szerződések, irattár kezelése, nyilvántartása
Egyéb ad-hoc, illetve projekt jellegű feladatok teljesítése


Amit kínálunk
professzionális munkakörnyezet
fiatalos, vidám munkahelyi légkör
szakmai fejlődési lehetőség
Rugalmas munkafeltételek, stabil munkahely
Azonnali kezdéssel is várunk csapatunkba

Állás, munka területe(i):
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
Személyi asszisztens
Titkárnő, Titkár
Adminisztráció vezető

Fényképes önéletrajzot kérünk, a fizetési igény megjelölésével email címre.

Startapro_1722334660

Hirdetések, melyek érdekelhetnek

Jelentkezés önéletrajzzal
Elérte a napi elküldhető üzenetek korlátját
×
A hirdetést sikeresen hozzáadtad a kedvencekhez! A hirdetést te és még másik felhasználó jelölte kedvencnek
×
A hirdetést sikeresen eltávolítottad a kedvencek közül

Elérted az üzenetküldési korlátot.

Új beszélgetés kezdeményezéséhez hitelesítsd a telefonszámodat!

Hitelesítés
;
0