Irodai recepciós munkatársat keresünk Vecsésre
Tulajdonságok
Pozíció
Irodai recepciós
Munkavégzés helye
Vecsés
Foglalkoztatás módja
határozatlan idejű
Munkaidő
teljes munkaidős állás
Fizetési szint
versenyképes
Leírás
Több éve sikeresen működő biztonsági cég keres asszisztens recepciós munkakörbe új kollégát Vecsésre, BMW Központi Irodaházába.
Számunkra fontos elvárások:
Kiváló kommunikáció, talpraesettség, pontosság
Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
Ápolt, kulturált megjelenés
Rugalmasság, kedvesség, megbízhatóság
Angol nyelvtudás
Jellemző feladatok:
bejövő telefonhívások fogadása, szűrése, alapvető információk, üzenetek adása
látogatók fogadása és a látogatandó személyhez kísérése
posta kezelése (szétosztása, elküldése) a bejövő és kimenő posta regisztrálása
értekezletek előkészítése (kávé, tea, sütemények, ételrendelés)
Office Manager adminisztratív támogatása (pl.: havi elszámolások kezelése)
irodaszer megrendelése
számlák beérkeztetése, nyomon követése
járműkísérő lapok, műszaki adatlapok elkészítése
kezelési kézikönyvek és jótállási füzetek kiküldése, nyomon követése
Amit nyújtunk:
Hosszútávú, stabil, bejelentett munkaviszony
Változatos munkakör
Adókedvezmények (pl. családi adókedvezmény) fizetett szabadság, betegszabadság és táppénz
utazási költség támogatása (Vecsésen kívüli lakhellyel rendelkezők esetében)
Munkaidő hétfőtől - péntekig, 08.00-17.00-ig
Bruttó órabér: bruttó 450.000 Ft hó
Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezni lehet kizárólag fényképes önéletrajzzal vagy érdeklődhet a -as telefonszámon hétfőtől-péntekig 08:00-16:00 óra között. Startapro_1736414641
Szabálytalan hirdetés?
Számunkra fontos elvárások:
Kiváló kommunikáció, talpraesettség, pontosság
Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
Ápolt, kulturált megjelenés
Rugalmasság, kedvesség, megbízhatóság
Angol nyelvtudás
Jellemző feladatok:
bejövő telefonhívások fogadása, szűrése, alapvető információk, üzenetek adása
látogatók fogadása és a látogatandó személyhez kísérése
posta kezelése (szétosztása, elküldése) a bejövő és kimenő posta regisztrálása
értekezletek előkészítése (kávé, tea, sütemények, ételrendelés)
Office Manager adminisztratív támogatása (pl.: havi elszámolások kezelése)
irodaszer megrendelése
számlák beérkeztetése, nyomon követése
járműkísérő lapok, műszaki adatlapok elkészítése
kezelési kézikönyvek és jótállási füzetek kiküldése, nyomon követése
Amit nyújtunk:
Hosszútávú, stabil, bejelentett munkaviszony
Változatos munkakör
Adókedvezmények (pl. családi adókedvezmény) fizetett szabadság, betegszabadság és táppénz
utazási költség támogatása (Vecsésen kívüli lakhellyel rendelkezők esetében)
Munkaidő hétfőtől - péntekig, 08.00-17.00-ig
Bruttó órabér: bruttó 450.000 Ft hó
Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődését, jelentkezni lehet kizárólag fényképes önéletrajzzal vagy érdeklődhet a -as telefonszámon hétfőtől-péntekig 08:00-16:00 óra között. Startapro_1736414641
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!