Asszisztens
Feladás dátuma: 2025.01.29 13:34
Tulajdonságok
Pozíció
Asszisztens
Munkavégzés helye
Budapest
Foglalkoztatás módja
határozatlan idejű
Munkaidő
teljes munkaidős állás
Fizetési szint
átlagos
Leírás
A Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság felvételt hirdet asszisztens munkakör betöltésére, határozatlan idejű munkaviszonyba, teljes munkaidőre.
Feladatok:
Az illetékes osztály feladat-és hatáskörébe tartozó iratkezelési és adminisztrációs feladatok ellátása. A vezető munkájának közvetlen támogatása, segítése. A szervezeti egységhez be-és kimenő levelezéssel kapcsolatos feladatok elvégzése, a telefonhívások, e-mailek kezelése. Végzi a vezető által igényelt információk összegyűjtését, levelek, jelentések leírását diktálás vagy kézirat alapján. Figyeli az osztályon felhasználásra kerülő iroda- és számítástechnikai kellékanyagok fogyását és intézi azok megrendelését. Nyilvántartja az osztály dolgozóinak szabadságát, havi rendszerességgel lejelenti a bérszámfejtés felé.
Jelentkezési feltételek:
magyar állampolgárság
cselekvőképesség
büntetlen előélet
Középiskola gimnázium, érettségi,
Magas szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
Elvárt kompetenciák:
terhelhetőség,
megbízhatóság,
jó kommunikációs és problémamegoldó készség,
szabálykövető magatartás.
Előnyt jelent:
ECDL vizsga
közigazgatásban hasonló területen szerzett gyakorlat
POSZEIDON iktatórendszer felhasználói szintű ismerete
JDolber program jelenlét moduljának ismerete és használata
Hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 év tapasztalat
Munkavégzés helye: 1054 Budapest, Akadémia utca 1.
Munkarend: 4 napos
A jelentkezéseket az asszisztens tárgy megjelölésével a e-mail címre várjuk 2025. február 28-ig.
Startapro_1738154610
Szabálytalan hirdetés?
Feladatok:
Az illetékes osztály feladat-és hatáskörébe tartozó iratkezelési és adminisztrációs feladatok ellátása. A vezető munkájának közvetlen támogatása, segítése. A szervezeti egységhez be-és kimenő levelezéssel kapcsolatos feladatok elvégzése, a telefonhívások, e-mailek kezelése. Végzi a vezető által igényelt információk összegyűjtését, levelek, jelentések leírását diktálás vagy kézirat alapján. Figyeli az osztályon felhasználásra kerülő iroda- és számítástechnikai kellékanyagok fogyását és intézi azok megrendelését. Nyilvántartja az osztály dolgozóinak szabadságát, havi rendszerességgel lejelenti a bérszámfejtés felé.
Jelentkezési feltételek:
magyar állampolgárság
cselekvőképesség
büntetlen előélet
Középiskola gimnázium, érettségi,
Magas szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
Elvárt kompetenciák:
terhelhetőség,
megbízhatóság,
jó kommunikációs és problémamegoldó készség,
szabálykövető magatartás.
Előnyt jelent:
ECDL vizsga
közigazgatásban hasonló területen szerzett gyakorlat
POSZEIDON iktatórendszer felhasználói szintű ismerete
JDolber program jelenlét moduljának ismerete és használata
Hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 év tapasztalat
Munkavégzés helye: 1054 Budapest, Akadémia utca 1.
Munkarend: 4 napos
A jelentkezéseket az asszisztens tárgy megjelölésével a e-mail címre várjuk 2025. február 28-ig.
Startapro_1738154610
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!